VV Keer > Covid-19

Covid-19

Momenteel krijgt het bestuur steeds meer bezorgde berichten, vragen en klachten van leden, trainers en ouders over hoe de club omgaat met de nieuwe lockdown maatregelen en de ontwikkelingen rondom de Britse variant van het COVID-19 virus. Een variant die zeer besmettelijk blijkt te zijn voor de jeugd.

De club kan door deze nieuwe variant niet meer instaan voor de gezondheid van de (jeugd)leden. Gezien de verkregen feedback, maken wij als bestuur daarom nu de moeilijke keuze het complex nogmaals te sluiten.

Wij zullen dan ook als club in ‘lockdown’ gaan tot minimaal 25 januari, er zal dan ook geen enkele training meer plaatsvinden op ons complex. Het kan zijn dat andere verenigingen wel trainen, maar voor ons is de gezondheid van onze leden te belangrijk en daarom nemen wij als club dit besluit. Het gehele complex (betekenende de velden, kantine, kleedruimtes én ballenhok) zijn voor eenieder vanaf de communicatie van dit bericht gesloten.
Het is het bestuur ook ter ore gekomen dat er op eigen initiatief gebruik gemaakt wordt van de velden en clubmaterialen en er zelfs in de kleedruimtes bijeenkomsten zijn geweest ver na trainingstijden. Het bestuur zal periodiek controleren. Mochten er clubleden de bovenstaande regels overtreden, dan volgen er sancties variërende van interne schorsingen tot royeringen.

Ook wij weten hoe belangrijk het sporten is maar op dit moment is het niet meer verantwoord en hopen dan ook dat jullie ons besluit begrijpen en steunen.

Blijf gezond!

Namens het bestuur