VV Keer > Schillings Auto’s Volksfeest

Schillings Auto’s Volksfeest

Op 26 augustus aanstaande zal het Schillings Auto’s Volksfeest plaatsvinden. Zoals vanouds een dag vol activiteiten die afgesloten zal worden met een schitterende feestavond.

Dit jaar zullen de volgende activiteiten plaatsvinden:

– Een 6 tegen 6 “Vereniging-Straat-Familie Toernooi”. Dit toernooi zal plaatsvinden op kwart voetbalvelden, met jeugd doelen. Er zullen dus 5 veldspelers en een keeper opgesteld worden. De veteranenregels zullen van toepassing zijn (geen slidings, overtredingen etc.) en deelnemers moeten minimaal 16 jaar zijn. We vragen de teams om een leuke variatie van voetballers en niet-voetballers, dames en heren & selectie en geen selectie spelers te verzamelen, zodat het een leuk en recreatief toernooi zal worden waaraan elk soort team kan deelnemen! Het voetbaltoernooi zal plaatsvinden tussen 15.00 – 20.00.

– Een spellenmiddag voor de jeugd. Er zullen verschillende sport- en spelactiviteiten georganiseerd worden waaraan waterpret en springkussens zeker niet zullen ontbreken! Deze spellenmiddag is bestemd voor kinderen vanaf 4 tot en met 15 jaar oud. De spellenmiddag zal plaatsvinden tussen 15.00 – 18.00.

– Een Jeu-de-Boules toernooi voor tripletten. Deelname aan het Jeu-de-Boules toernooi is voor iedereen vanaf 13 jaar. Het Jeu-de-Boules toernooi zal plaatsvinden tussen 17.00 – 20.00.

Voor deelname aan elk van de activiteiten dient u zichzelf of uw kind(eren) op te geven door een mail te sturen naar: volksfeestkeer@outlook.com

In geval van aanmelding voor het voetbaltoernooi of Jeu-de-Boules toernooi; vermeld de teamnaam en de namen van de spelers. Ook kunnen individuen zich aanmelden, deze zullen dan in teams onderverdeeld worden door de organisatie. In geval van aanmelding voor de spellenmiddag; vermeld de naam en leeftijd van de deelnemers.

Tevens is de organisatie nog op zoek naar vrijwilligers die willen bijdragen aan deze dag. Interesse? Stuur dan ook een mail naar: volksfeestkeer@outlook.com

Het beloofd een spectaculaire dag te worden, dus zorg dat je er bij bent!

Organisatie Schillings Auto’s Volksfeest

Naam Contact
Stan Croonen volksfeestkeer@outlook.com
Jeroen Costongs