VV Keer > In memoriam

In memoriam

Willy Hermans

Deze week bereikte ons het droevige bericht dat Willy Hermans zaterdag 13 februari is overleden.

Willy was jarenlang de vaste kracht in de kantine van VV Keer, later samen met Lucie.De vele uren die Willy hier doorbracht samen met onze leden en de vele feestjes die samen gevierd werden dankzij de rekbare openingstijden die Willy hanteerde, zijn ons veel dank verschuldigd.Willy, bedankt.

Veel sterkte gewenst aan Lucie en familie.

Ereleden, leden en bestuur VV Keer

Intens bedroefd nemen wij afscheid
van ons bestuurslid en erelid

Hub Prevoo

Hub was jarenlang onze jeugdcoördinator. Onder zijn lei­ding werd de jeugd van VV Keer grootgebracht met voetbal en de vele mooie activiteiten daaromheen.
Binnen het bestuur was hij een vraagbaak vanwege zijn jarenlange ervaring. Voor alle leden had hij een luisterend oor en bracht hij rust en harmonie door zijn nuchterheid en kennis.
De warme persoonlijkheid, zijn betrokkenheid en de vele koppen koffie die door leden gedronken werden bij Hub en Jeannie thuis zullen voor altijd in onze herinnering blijven. Hub bedankt voor alles. We gaan je vreselijk missen.

Sterkte gewenst aan Jeannie, Armand en Wieteke, Désirée en Hugo, kleinkinderen, familie en vrienden.

Remko Kleijnen

Het trieste bericht bereikte ons, dat oud-VVKeer lid Remko Kleijnen, op slechts 34-jarige leeftijd, plots is overleden. Remko speelde tussen 2008 en 2017 onder andere voor Keer 2 en Keer 3.

Remko sprak een tijd geleden nog de intentie uit om weer mee te trainen met Keer 3. De kans om weer met hem te voetballen is ons helaas ontnomen.

De familie heeft een inzamelingsactie opgezet om Remko’s jonge gezin te ondersteunen. Doneren is geheel vrijblijvend via:

Wij wensen Kyra, Jolie, Jessin en alle naaste familie veel sterkte.