VV Keer > Vacature: Train[st]er Dames

Vacature: Train[st]er Dames

Ben jij gepassioneerd over vrouwenvoetbal en heb je ervaring met het verzorgen van trainingen? Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en toegewijde trainer(ster) om ons team te versterken! 🌟

💼 Functieomschrijving:

• Verzorgen van trainingen voor vrouwenvoetbal, twee keer per week.
  • Overbrengen van trainingsstof op een inspirerende en effectieve manier.
  • Coachen en begeleiden van onze speelsters tijdens wedstrijden.
  • Creëren van een motiverende en positieve sfeer binnen het team.

🌐 Over ons:
Onze club is een bloeiende gemeenschap van vrouwelijke voetballers, met een sterke focus op teamgeest en persoonlijke groei. We streven ernaar om onze speelsters te ondersteunen in hun ontwikkeling, zowel op als buiten het veld. Voor meer informatie over onze club kun je een kijkje nemen op onze website of stuur ons een direct bericht (DM).

📞 Interesse of vragen?
Als je geïnteresseerd bent in deze positie of meer wilt weten, neem dan gerust contact op met Livvy Vluggen via telefoonnummer +31 6 37018911. We kijken ernaar uit om van je te horen!

📢 Verspreid het woord!
Ken je iemand die geknipt zou zijn voor deze rol? Tag ze in de comments en help ons deze vacature te delen met de voetbalgemeenschap. Samen bouwen we aan een sterker vrouwenvoetbalteam!

📍 Locatie: VV Eijsden & VV Keer