VV Keer > Vacature Secretaris VV Keer

Vacature Secretaris VV Keer

Secretaris (m/v) VV Keer

Over VV Keer
VV Keer is een voetbalvereniging waar plezier, prestatie en respect voor elkaar en onze gasten hoog in het vaandel staan. De vereniging heeft circa 400 leden en heeft haar thuis op Sportpark Bakkerbosch. Onze vereniging wordt gedragen door de vele vrijwilligers: mensen die zich belangeloos inzetten voor de gemeenschap en onze club en die beloond worden met gemoedelijkheid, gastvrijheid en gezelligheid. In Cadier en Keer speelt VV Keer een centrale rol.

VV Keer is een waarde(n)volle club. We willen winnen, maar met fatsoen en respect voor de tegenstanders, de scheidsrechter, het publiek en de materialen op de accommodatie. Wij willen spelers, voetbalpubliek en de genieters een gezellige actieve club bieden.

Op weg naar een mooie(re) toekomst! VV Keer, Voetbal én meer…
De afgelopen jaren is er al veel veranderd en verbeterd op de club. Maar er liggen nog vele mooie projecten voor ons. Om daar mede invulling aan te geven zijn wij op zoek naar een kandidaat voor de functie:

(Verenigings)secretaris

Als secretaris van VV Keer vorm je samen met de voorzitter en de penningmeester het Dagelijks Bestuur (DB). Samen houden jullie zicht op de dagelijkse gang van zaken binnen de vereniging.

Het voltallige bestuur bestaat vanaf komende seizoen uit 8 bestuursleden die taken onderling goed verdelen.

Als secretaris voer je de correspondentie over algemene verenigingszaken en verzorg je de notulen tijdens de bestuursvergaderingen. Je bent de spil in de voorbereiding voor de Algemene Ledenvergadering (ALV), waar het Bestuur verslag uitbrengt over het afgelopen jaar. Verder verzorg je de ledenadministratie van de senioren (online).

Vanuit jouw rol in het DB verzorg je de communicatie vanuit het bestuur naar de leden en vrijwilligers.

Interesse?
Uiteraard kunnen we op papier niet volledig uit de doeken doen wat jouw specifieke taak is in het team van VV Keer. Maar als je geïnteresseerd bent lichten we ons speelplan graag verder aan je toe in een persoonlijk gesprek.

Laten we concreet zijn: we hebben straks 8 bestuursleden die allen hun eigen takenpakket hebben (accommodatie, technische zaken, kantine, financiën, dames/meisjesvoetbal, jeugd, secretariaat). Jeugdsecretariaat is een afzonderlijke taak die niet door de secretaris wordt uitgevoerd omdat we daar iemand voor hebben. De notulen zijn meestal direct na de vergadering al klaar omdat de huidige secretaris vanuit de agenda deze tijdens de vergadering al snel aanpast. De voorzitter bereidt deze agenda voor.

Omdat vele zaken tegenwoordig lopen via de wedstrijdapps, website en social media, is de functie van secretaris een prima te behappen functie die grotendeels vanuit huis gedaan kan worden. Het bestuur vergadert maandelijks op maandag om 20.00 uur waarbij de tijd strikt in de gaten gehouden wordt omdat we ernaar streven maximaal 2 uur te vergaderen.

Man, vrouw, jong(ere)/oud(ere) is allemaal prima. Je werkt graag samen en beseft dat VV Keer zonder secretaris niet kan bestaan.

Invulling van deze functie is dus voor de toekomst van VV Keer van levensbelang!

Interesse/informatie?

Mail naar secretaris@vvkeer.nl